Bu gün:

Sosial Media İnfluenceri kimdir


 

Sosial media influenceri kimdir?

Sosial mediaya təsir edənlər özlərini müəyyən bir sahədə ekspert kimi təsdiqləyir, biliklərini bir və ya bir neçə sosial kanalda seçilmiş auditoriya ilə bölüşürlər.

İnfluencerlər öz təcrübələrini paylaşmaq, izləyiciləri ilə münasibət qurmaq məqsədilə işləmək üçün müntəzəm olaraq məzmun yaradır və paylaşırlar. Mütəmadi olaraq izləyiciləri ilə əlaqə saxlamaqla və dərin məzmun təklif etməklə yaradıcılar çox vaxt öz izləyicilərinə müəyyən bir məhsulu sınamaq üçün “təsir edə” bilərlər.

Brendlər məhsulları, həmçinin xidmətlərinin təşviqi üçün təsir göstərənlərlə (influencerlərlə) tərəfdaşlıq edir, onlara hədəf auditoriyasına effektiv şəkildə çatmağa və ya təklif etdikləri ilə tanış olmayan insanlar arasında marka şüurunu artırmağa imkan verir. İzləyicilər təsir edənə güvəndikləri üçün bu məhsul təsdiqlərini satış meydançası deyil, bir dostdan gələn tövsiyə kimi görürlər.

İşbirliyi, influencer tamaşaçıya alış etmək üçün təsir göstərməyə çalışdığı üçün kompensasiya və ya pulsuz məhsullarla nəticələnə bilər.

İnfluencer olmaq nə deməkdir?

Sosial mediada təsir edən bir şəxs olaraq, müəyyən bir mövzuda müntəzəm yazılar vasitəsilə auditoriyanızı artıracaqsınız. Məzmun yaradılması, ideyalar üzrə beyin fırtınası (brainstorming), redaktə və nəşriyyat iş qrafikinizi məşğul saxlaya bilər. Bir influencer kimi gündəlik vəzifələrə aşağıdakılar daxil ola bilər:

Məzmun yaradılması
Sosial kanallarda reklam qazanmaq
Məzmunun planlaşdırılması
Məzmun ideyaları üçün beyin fırtınası
Rəylərin toplanması və təhlili
İcma hissi yaratmaq üçün izləyicilərlə əlaqə saxlayın
Tədbirlərdə iştirak

Sosial mediada infulencer üçün tələb olunan bacarıqlar

Bu rolda sizə məzmun yaratmaq istəyi ilə yanaşı, xüsusi mövzular və ya nişlər haqqında bacarıq və ya unikal bilik lazımdır. Bundan əlavə, adətən aşağıdakı kimi bacarıqlara da ehtiyac var:

Ünsiyyət
Yazı
Yaradıcılıq
Zamanın idarə olunması

Sosial media influencerlərinin növləri

Sosial mediaya təsir edənlər, adətən, auditoriya ölçüsünə görə səviyyələrə bölünür. Ümumi səviyyələrə aşağıdakı beş kateqoriya daxildir:

Meqa təsir edənlər: Bir milyondan çox izləyici
Makro təsir edənlər: 500.000-dən bir milyona qədər
Orta səviyyəli təsir edənlər: 50.000-dən 500.000-a qədər izləyicilər
Mikro təsir edənlər: 10.000-dən 50.000-ə qədər izləyicilər
Nano təsir edənlər: Sıfırdan 10.000-ə qədər izləyici

Sosial media təsir edənlərindən kim istifadə edir?

Bir çox marka məhsul və ya xidmətlərini orijinal şəkildə tanıtmaq üçün sosial media influencerlərindən istifadə edir. "Adidas", "Pepsi", "Dunkin Donuts" və "Motorola" kimi böyük şirkətlər hədəf auditoriyaya çatmaq üçün təsir marketinqindən istifadə edirlər. Hətta, kiçik şirkətlər və məhdud büdcəli startaplar daha orijinal reklam forması kimi influencerlərlə əməkdaşlıq edirlər.


Mənbə: coursera
Tərcümə etdi: Sona Adgözəlova

Paylaş
Şərh əlavə et