Bu gün:

Bermud şeytan üçbucağı: əfsanə, yoxsa gerçək?


Bölgədə batan və ya qəzaya uğrayan gəmi və təyyarələrin sayı 20-yə yaxındır lakin bu nəqliyyat vasitələrinindən heç bir qalıq tapılmayıb.


Bermud Üçbucağında məlum olan ilk sirli hadisə 1945-ci ildə Florida sahilləri yaxınlığında Atlantik Okeanında 14 ekipaj üzvü ilə birlikdə 19-cu uçuş missiyası zamanı ABŞ Hərbi Dəniz Qüvvələrinə məxsus beş bombardmançı təyyarənin yoxa çıxması olub. Son radio danışıqlarından məlum olub ki, təyyarələrin kompasları düzgün işləməyib və pilotlar rulmanlarını itiriblər. 1945-ci il dekabrın 5-də baş verən hadisədən sonra yüz minlərlə kvadrat kilometr ərazi axtarılsa da, nə ekipajın izinə, nə də təyyarələrin qalıqlarına rast gəlinməyib. İtkinlərin səbəbi kimi müxtəlif - bəzi məntiqli, bəzi fantastik fikirlər irəli sürülür.

Bölgənin topologiyası:

Bermud Üçbucağı bölgəsində Atlantik okeanının ən dərin yeri olan (dərinliyi 8400 metrdən çoxdur) Puerto-Riko xəndəkləri yerləşir. Ona görə də bu bölgədə qəzaya uğrayan gəmi və ya təyyarələrin izlərinin qalmamasının səbəbi dərin sual doğurur. 

Metan qabarcıqları:

Dənizdəki metan qabarcıqları Bermud Üçbucağı ərazisində gəmilərin batmasının səbəblərindən biri ola bilər. 

Metan okeanın dibində metan hidrat ehtiyatlarının istiləşməsi və ya təzyiqinin azalması nəticəsində yenidən qaza çevrilə bilər. Alimlər böyük miqdarda metan qazının dəniz dibindən səthə çıxmasına səbəb olan bu prosesin Bermud Üçbucağında gəmilərin batmasına səbəb ola biləcəyini düşünürlər. American "Journal of Physics" jurnalında dərc edilən bir araşdırma göstərir ki, dənizdəki qaz qabarcıqları dəniz suyunun sıxlığını azaldaraq gəmilərin batmasına səbəb ola bilər.

Hava şəraiti:

Bu bölgədə hava şəraitinin qəfil dəyişməsi və gözlənilməz şiddətli tufanlar təyyarələrin və gəmilərin qəzaya uğramasına və yoxa çıxmasına səbəb ola bilər.

Maqnit sahəsi:

Bermuda Üçbucağı ilə bağlı əfsanələri izah etməyə çalışan fikirlərdən birinə görə, bu bölgədə Yerin maqnit sahəsindəki nizamsızlıqlar təyyarə və gəmilərdə naviqasiya problemlərinə səbəb olur.

Okean cərəyanları:

Başqa bir fikrə görə, bu bölgədə okean axınları çox sürətli və nizamsız olduğu üçün qəzaların qalıqları qısa zamanda yox olur.

Bu elmi əsaslı izahatlarla yanaşı, Bermuda Üçbucağı bölgəsində sular altında basdırıldığı düşünülən itirilmiş Atlantis şəhərindən tutmuş kosmos-zaman bükülməsinə qədər bu bölgədəki sirli itirilmiş hadisələri izah etməyə çalışan fantastik düşüncələr də var.

Beləliklə, həqiqətən izah edilməli olan sirli vəziyyətlər varmı?

Bu suala cavab vermək üçün Bermud Üçbucağında yoxa çıxmaların səbəbini açıqlamağın mümkün olub-olmadığını ortaya çıxarmaq lazımdır.

Bermud Üçbucağında ən məşhur sirli hadisələrdən ikisi British South American Airways (BSAA) şirkətinə məxsus iki kommersiya sərnişin təyyarəsinin - Star Tiger və Star Ariel-in göyərtəsində cəmi 51 sərnişin və ekipajın bir il ərzində yoxa çıxması idi (1948 və 1949-cu illərdə). İngilis jurnalisti Tom Mangold (o, BBC üçün hazırladığı Bermud Üçbucağının içərisində: The Mysteries Solved sənədli serialında bu hadisələri izah etməyə çalışır) görə, bu qəzaların səbəbi o dövrün təyyarələrinin o qədər də davamlı olmaması idi. Qəzaların baş verdiyi illər kommersiya sərnişin təyyarələrinin okeanlararası uçuşlara yenicə başladığı dövr idi. British South American Airways Londondan Cənubi Amerikanın qərb sahillərinə kommersiya uçuşları həyata keçirdi. Bununla belə, təyyarələr Atlantik okeanındakı Azor adaları arxipelaqında yanacaq doldurmalı olublar. Ulduz Pələng Londondan Bermuda səyahətinin ikinci ayağında Azursdakı Santa Mariya adasından Bermudaya uçarkən, güclü küləklər və təyyarədəki texniki problemlər (təyyarələr əsasən 2000 fut hündürlükdə uçur) səbəbindən 2000 fut hündürlüyündən yuxarı qalxa bilməyib. Bu vəziyyətin təyyarənin gözləniləndən çox daha sürətli yanacaq sərf etməsinə səbəb olduğu düşünülür. Bundan əlavə, belə aşağı hündürlükdə uçmaq pilotların fövqəladə vəziyyət zamanı manevr etməyə vaxtının olmaması ilə nəticələnə bilər.

Bermud üçbucağı dünyanın ən sıx dəniz və hava nəqliyyatı olan bölgələrindən biridir. Bu, statistik olaraq daha çox qəza və buna görə də itkilərin sayının artması deməkdir.


Mənbə: TÜBİTAK Bilim Genç

Tərcümə etdi: Aysel Qasımova

Paylaş
Şərh əlavə et