Bu gün:

Süni intellekt müəllimlərə şagirdlərlə bağlı nə öyrədə bilər?


Orta məktəb riyaziyyat müəllimləri riyaziyyat biliklərini və tədris bacarıqlarını təkmilləşdirmək üçün süni intellektdən istifadə edən onlayn peşəkar inkişaf proqramını başa vurduqda, şagirdlərinin riyaziyyat göstəriciləri yaxşılaşdı.

Həmkarlarım və mən bu onlayn peşəkar inkişaf proqramını inkişaf etdirdik, o, başqa şeylərlə yanaşı, riyaziyyatın tədrisi ilə bağlı müəllimə problemlər təqdim edə və müəllimin cavabları ilə bağlı rəy bildirə bilən virtual fasilitatora əsaslanır.

Məqsədimiz müəllimlərin riyaziyyatı effektiv öyrətmək üçün tələb olunan bilik və bacarıqlara yiyələnmələrini artırmaq idi. Bunlara məktəbdə öyrədilən riyazi qayda və prosedurların nə üçün işlədiyini başa düşmək daxildir. Proqram həmçinin tələbələrin müəyyən bir riyaziyyat konsepsiyasını öyrənərkən qarşılaşdıqları ümumi mübarizələrə və onlara bu mübarizənin öhdəsindən gəlməyə kömək etmək üçün təlimat alətləri və strategiyalarından necə istifadə etmələrinə diqqət yetirir.

Daha sonra 53 orta məktəb riyaziyyat müəlliminin ya bu süni intellektə əsaslanan peşəkar inkişafa, ya da heç bir əlavə təlimə təsadüfi təyin olunmadığı bir sınaq keçirdik. Proqramı başa çatdırmaq üçün müəllimlər orta hesabla 11 saat vaxt sərf ediblər. Daha sonra onların 1727 şagirdinə riyaziyyat testi verdik. Bu iki müəllim qrupunun tələbələri riyaziyyat göstəricilərində heç bir fərq olmadan dərsə başlasalar da, proqramı tamamlayan müəllimlərin dərs dediyi şagirdlər orta hesabla riyaziyyat göstəricilərini 0,18 standart kənarlaşma ilə artırıblar. Bu, tədqiqatda altıncı və yeddinci sinif şagirdləri arasında orta riyaziyyat performansı fərqinə bərabər olan statistik əhəmiyyətli qazancdır.

Mənbə: Theconversation 

Tərcümə etdi: Ləman Əliyeva

Paylaş
Şərh əlavə et