Bu gün:

Smm mütəxəssisi kimdir?


SMM abbreviaturası "Sosial Media Marketinqi" deməkdir. Bu marketinq növü sosial şəbəkələrdə brendin və onun məhsullarının təbliğinə yönəlmiş fəaliyyətlər toplusunu əhatə edir. Sadə sözlə, SMM mütəxəssisi sosial mediada işləmək üçün “uyğunlaşdırılmış” marketoloqdur.

SMM menecerinin əsas fəaliyyəti məşhur sosial şəbəkələrdə (Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, Twitter, LinkedIn və s.) şirkət və ya brend hesablarının yaradılması və saxlanmasıdır. O, təşviq strategiyasını hazırlayır, rəqabət mühitini təhlil edir, hədəf auditoriya ilə ünsiyyət qurur, reklam və marketinq fəaliyyətini həyata keçirir, bəzən korporativ hesablar vasitəsilə birbaşa mal və ya xidmətlərin satışı ilə məşğul olur.

Bu peşənin mövcud olduğu ilk illərdə SMM mütəxəssisləri, əsasən, sosial mediada qrupların və icmaların təbliği ilə məşğul olurdular. Onların vəzifələri SMM qaydalarına riayət etməklə şirkət və ya brend hesablarına abunəçilərin sayını müxtəlif yollarla artırmaq, onların bloklanması və ya digər sanksiyaların qarşısını almaq olub.

Yeni başlayan SMM marketoloqu üçün tövsiyələr

SMM təlimi işçidən tam immersiya və fədakarlıq tələb edən mürəkkəb bir prosesdir. Bu mövzudan uzaq olan insanlar sms menecerinin vəzifəsinin "Instagram"-da şəkillər yerləşdirmək və darıxdırıcı çağırışlarla tamaşaçıların diqqətini cəlb etməyə çalışmaq olduğunu düşünə bilərlər. Amma əslində, effektiv sosial media marketinqi daha mürəkkəb bir anlayışdır. Bütün hesaba əsaslanan marketinq xidmətlərini istəyən SMM meneceri olmağı düşünürsünüzsə, bu konsepsiyaya əməl etməlisiniz. Yeni başlayan SMM menecerləri və biri olmaq istəyənlər üçün kiçik bir məsləhətlər seçmişik:

Strateji düşünün. Abunəçilərin sayının sürətlə artmasına və bir neçə gün ərzində dönüşümün artmasına kömək edəcək “möcüzə taktikaları” axtarmayın. Onlar mövcud deyil. Bunun əvəzinə, hədəf auditoriyanı diqqətlə öyrənmək, bütün potensial müştəri qruplarını seqmentləşdirmək və istifadə olunan sosial şəbəkələrin hər biri üçün fərdi tanıtım strategiyaları hazırlamaq daha yaxşıdır.

Taktiki hərəkət edin. SMM kampaniyalarını müvəffəqiyyətlə həyata keçirmək üçün marketoloq seçdiyi strategiya ilə ciddi məşğul olmamalıdır. Ən son cari tendensiyalara fokuslanaraq və kampaniyalarınızı onlara uyğunlaşdıraraq tanıtım taktikalarını daim dəyişmək daha effektivdir.

Moderasiya etməyi bilin. Sosial media menecerindən mütəmadi olaraq məzmun yaratmaq və dərc etmək deyil, həm də daim auditoriya ilə ünsiyyət qurmaq, şirkət və ya brend haqqında müsbət imici formalaşdırmaq tələb olunur. Belə bir mütəxəssis bütün istifadəçi mesajlarını (suallar, şərhlər) diqqətlə izləməli və onlara operativ cavab verməlidir.

Bloggerlər və rəy liderləri ilə işləməyi bacarın. SMM menecerinin əsas vəzifələrindən biri məşhur bloggerləri, ekspertləri və rəy liderlərini tapmaq və sonra onlarla qarşılıqlı faydalı əməkdaşlıq təşkil etməkdir. Bunlar repostlar, ekspert yazıları, birgə videolar və s. ola bilər. Eynilə, siz məşhur tematik icmalarla əməkdaşlıq qura bilərsiniz.

Dizaynın əsaslarını bilmək. Yüksək keyfiyyətli məzmunun vizuallaşdırılması sosial şəbəkələrdə uğurlu tanıtımın əsas komponentlərindən biridir. Peşəkar SMM menecerləri uzun müddətdir ki, "Google"-da deyil, foto ehtiyatlarında şəkillər axtarırlar və onlar PhotoShop və digər qrafik redaktorlarda da inamla işləyirlər.

Mənbə: apixdrive.com

Tərcümə etdi: Ayşə Məmmədcəfərli

Paylaş
Şərh əlavə et