Bu gün:

Göz ağrılarına qarşı nə etmək lazımdır?


Demək olar ki, bütün təhsil, iş həyatı və digər fəaliyyətləri internetlə görürük. Ekran qarşısında keçirdiyimiz vaxt gündəlik həyatımızın ən az 1/3 hissəsini təşkil etməyə başlayıb.

Belə olduqda boyun və boyun ağrıları, əzələ və oynaq pozğunluqları və xüsusilə görmə problemləri artmağa başladı. Bu sağlamlıq problemləri ədəbiyyatda təsvir olunmağa başladı. Bu təriflərdən biri də “Rəqəmsal Göz Dartma Sindromu”dur.

Bu cür ekranların istifadəsini bir müddət dayandırmaqla bir çox insanlarda bu problemlər aradan qaldırılsa da, xüsusilə altında yatan göz quruluğu, allergiya və buna bənzər göz problemi olan insanlarda mövcud göz xəstəliyinin daha da pisləşməsinə səbəb olaraq həyat keyfiyyətini və göz sağlamlığını poza bilər.

Xəstələrin ən çox şikayət etdiyi problemlər arasında yorğunluq, qaşınma, qızartı, quruluq, yanmadır. Bunlara bulanıq və ya ikiqat görmə, yavaş fokuslanma, rənglərin qavranılmasının pozulması və baş ağrısı daxildir.

Bəs bu vəziyyətə qarşı nə edə bilərik?

20-20-20 qaydasının tətbiqi: Bu qayda çox sadədir.

Ekranla 20 dəqiqə işlədikdən sonra 20 saniyə ərzində təqribən 6 metr (20 fut) uzağa baxaraq gözlərinizi dincələ bilərsiniz.

Qısa fasilələr: Məsələn, meyvə və su istehlak etmək üçün masadan qalxın. Beləliklə, həm bədən əzələləriniz, həm də göz əzələlərinizlə istirahət edə bilərsiniz.

Kompüterdən 40-45 santimetr məsafə saxlamaq: Fokuslanmağı asanlaşdıracaq. Bu, gözlərinizə və boynunuza daha az yük verir.

Şriftin ölçüsünü artırın və parlaqlığı tənzimləyin: Kiçik, təfərrüatlı şəkillər və parıltı gözlər üçün daha asandır. Beləliklə, siz şrifti böyüdə və ekran parlaqlığını tənzimləyə bilərsiniz. Lazım gələrsə, rəng kontrastını da artıra bilərsiniz.

Mənbə: Evrimagaciofficial

Tərcümə etdi: Günay Məmmədova

Paylaş
Şərh əlavə et