Bu gün:

Protein


Zülal adlanan makronutrient (zülal, karbohidrat və ya yağ) qırmızı ət və ya yumurta ağının inhisarında tam olaraq yoxdur. Əslində, heç bir qida tək bir  makronutrientdən ibarət deyil.

100 qram ətdə orta hesabla 30 qram protein var. Tərkibində 51 qram karbohidrat, 9 qram protein, 3 qram yağ və bəzi mikroelementlər var. Bizə lazım olan makronutrientlər təbiətdəki hər şeydə var, lakin onlar daha çox və ya az miqdarda mövcuddur. Təbii ki, bitki əsaslı pəhriz yeyərkən zülal üçün müraciət edə biləcəyimiz qeyri-məhdud qida mənbələri var:

Seitan (buğda gluteni): Buğda ununda qlüten zülalının ayrılması ilə əldə edilən seitan bitki mənşəli proteinin bir nömrəli mənbəyidir. Tərkibində 75 faiz zülal olması ilə yanaşı, yağ və karbohidrat tərkibinin qırmızı ətdən xeyli aşağı olması onu idmançılar üçün cəlbedici edir. 100 qram qırmızı ətin tərkibində 30 qram protein olduğu halda, seitanın tərkibində 75 qram protein var. Qırmızı ətin tərkibində 19 qram yağ olduğu halda, seitanın tərkibində 1,9 qram yağ var. Bu, həmçinin B12 və dəmir kimi mikroelementlərdə olan qırmızı ətin miqdarından təxminən iki dəfə çoxdur. Un və sudan ibarət sadə xəmiri əvvəlcə yuyun, sonra 1 saat suda saxlayın. Bunu 5-6 dəfə təkrarlayaraq, sonra ədviyyat və buxarda bişirməklə ətə çox yaxın bir toxuma və dad əldə edə bilərsiniz. Çili bibəri, çili tozu, kəklikotu, zirə, soğan və sarımsaq tozu, ya da soya sousu, sarımsaq və soğan tozu kimi ədviyyatlarla 'ağ ət' əlavə edərək 'kabab' edə bilərsiniz. şeyləri fermentləşdirmək üçün deyil. Nə əlavə olunursa, o, pendirli ətir verir.100 qramda 47 qram protein var. Yarım stəkan çiy anakardiya, 1 stəkan qida mayası və 1 çay qaşığı soğan və sarımsaq tozunu qida prosessorunda qarışdırın. Bu 'vegan parmesan tozu' salatlarınızı və makaronlarınızı proteinlə zəngin edir.


Mənbə:hüriyyet

Tərcümə etdi:Aynur Mikayılova

Paylaş
Şərh əlavə et