Bu gün:

Gənc qalmağın sirrləri


Gənc qalmaq istəyirsinizsə, bu qidaları yeyin - SİYAHI

Kaloriləri 25%-ə qədər azaldın

Tədqiqatçıların araşdırmasına görə, 220 insanın üçdə biri iki il ərzində kalori qəbulunu 25% azaldıb, qalanları isə adi pəhrizlərində heç bir dəyişiklik etməyib. Kalori kəsicilərin 3%-ə qədər daha yavaş yaşlandırdığı ortaya çıxdı ki, bu da onların erkən ölüm riskini azalda bilər.

Qaçış - həftədə 5 gün

Bir çox araşdırmalar, aerobik məşqlərin müntəzəm olaraq etdiyiniz müddətcə uzunömürlülük üçün güclü faydaları olduğunu təsdiqlədi.

Velosiped sürməyə başlayın

Pedal çevirmək qaçışdan daha çox oynaqlara daha mehribandır və vaxtından əvvəl qocalmanın qarşısını almaq üçün başqa bir seçimdir.

Gecə 7 saat yatın

Orta yaşdan başlayaraq hər gecə müntəzəm olaraq 7 saat yuxu, idrak qabiliyyətinin zəifləməsi də daxil olmaqla, qocalmanın bir çox mənfi təsirlərinin qarşısını almaq üçün lazım olan şeydir. Fasiləsiz yuxunun iltihabı artırdığı, nəticədə yaşa bağlı xəstəliklərə qarşı həssaslığın artması göstərilmişdir.

Yoqa bizi gənc saxlayır

Yoqa, əlbəttə ki, elastikliyi və hərəkətliliyi yaxşılaşdırmaq qabiliyyəti sayəsində özümüzü daha gənc hiss etdirə bilər, eyni zamanda hüceyrə səviyyəsində stressin zərərli təsirlərini azaldaraq fiziki qocalmanı yavaşlata bilər.

Sağlam qidalanın

Adətən, boyalar, dadlandırıcılar və əlavələrlə dolu olan kütləvi istehsal olunmuş ultra emal olunmuş qidaların (UPF) istehlakı qocalmanın qarşısını almaq üçün heç bir iş görməyəcək və qocalığa gedən yolu sürətləndirə bilər.


Mənbə: dreemdistillery.com
Tərcümə etdi : Dəniz Quliyeva

Paylaş
Şərh əlavə et