Bu gün:

Jean-Antoine Houdon - Ovçu Diana


24media.az "İncəsənətin inciləri" rubrikasına "Ovçu Diana" əsəri ilə davam edir.

Heykəldəki obraz ilahə Dianadır. Diana Ay və ov, vəhşi heyvanların qoruyucusu, çay və axınlar üzərində hökmranlıq edən Roma və Latın Tanrıçası idi.

O, əllərində ox (hazırda itib) və yayı ilə ovunun arxasınca gedərkən bir ayağı üstündə təsvir olunub (yayı da əvəzlənmədir).

Bir ayağı üzərində tarazlıq yaradan ilahənin açıq mövqeyi sanki onun tutduğu sahəni genişləndirir. Bakirə ilahənin çılpaqlığını qeyri-adi şəkildə təsvir edən Houdon klassik mövzunu Romadakı yaradıcılıq dövründə işləyərkən qazandığı insan bədəni bilgiləri ilə birləşdirib.

Heykəltəraş Jon Antuan Diana heykəlini plaster, metal, mərmər versiyalarını işləsə də, bu versiyası terrakotta ilə işlənib (bişmiş palçıqdan olan keramika materialı).

Houdonun XVIII əsr Fransız heykəltəraşlığının bu şah əsəri bakirəliyin simvolu kimi tunika geyinmiş sələflərinin statik və ideallaşdırılmış Dianasından fərqli olaraq, Dianaya orijinal müalicə verir, onu çılpaq və qaçışda təqdim edir.

Bu versiyada Diananın bütün adi atributları var idi: başında yay, oxlar və son rübdəki ay. Bu versiyada mərmərdə materialın həddindən artıq çəkisi səbəbindən texniki tələblərə görə, Houdon dayaq nöqtələri yaratmağa məcbur oldu: dibində su bitkiləri yığını və sol qolunu birləşdirmək üçün oxlar.

Unikal nümunə Rusiya Ketrininə məxsus idi və Ermitaj Muzeyində nümayiş etdirilirdi. Onun populyarlığı daha çox bir sıra amillərlə, o cümlədən onun tam çılpaqlığının səbəb olduğu qalmaqalla əlaqəli idi, o zamanlar həddini aşmış və yersiz sənət əsəri kimi hesab olunsa da, indi ən diqqət çəkən əsərlərdən biri olaraq sərgilənir.

Hazırladı: Gülay Qəribova

Mənbə: https://gulbenkian.pt/museu/en/works_museu/diana-2/

Paylaş
Şərh əlavə et