Bu gün:

Çayın orqanizmə zərərləri nələrdir?


Hər hansı bir qida kimi çayın həddindən artıq istifadəsi bəzi mənfi təsirlərə səbəb ola bilər. Hər kəsin maddələr mübadiləsi, genetik meyli və qidalanma vərdişləri fərqli olduğundan müxtəlif dozalarda çayın mümkün yan təsirlərindən təsirlənə bilər. Yəni bəzi insanlarda 3 stəkan çaydan sonra, bəzi insanlarda isə 5 stəkan çaydan sonra bəzi əks təsirlər görünməyə başlaya bilər. Buna görə də sizə xoş gələni özünüz sınamalısınız.

1. Dəmirin aşağı udulması

Çay taninlər və ya tannik turşusu adlanan birləşmələr sinfi ilə zəngin bir içkidir. Taninlər qidalarda dəmirə bağlana bilər və dəmirin həzm sistemində tıxanmasına səbəb ola bilər. Nəticədə bədəninizdə dəmir çatışmazlığı yarana bilər. Dünyada ən çox müşahidə olunan mineral çatışmazlıqlarından biri də dəmir çatışmazlığıdır. Bu səbəblə dəmir səviyyəsi aşağı olanlar çay içərkən diqqətli olmalıdırlar. Xüsusilə, səhər yeməyində çay içdiyiniz zaman, yediyiniz qidalarda dəmirin faydalarını daha az görə bilərsiniz.

Tədqiqatlar göstərir ki, heyvan mənşəli qidalardakı dəmir çayda olan tanik turşusu ilə daha az qarşılıqlı təsir göstərir. Bununla belə, dəmirin bitki mənbələrindən udulması daha da taninlər tərəfindən maneə törədilir. Bu səbəbdən, vegetarian və hətta vegan pəhrizə riayət edənlər, nə qədər çay istehlak etdiklərinə daha çox diqqət yetirməlidirlər. Bundan əlavə, vegetarian və vegan pəhrizləri olan insanlarda da saç tökülməsi baş verə bilər. Müalicə ilə saç tökülməsi daha asan olur. Düzgün klinika seçilərsə, saç əkilməsinin nəticələri bir çox kişiləri narahat edəcək qədər minimal ola bilər.

Çayın tərkibindəki tanin turşusunun miqdarı çayın növündən və ya dəmlənməsindən asılı olaraq dəyişir, lakin ümumi qayda budur ki, 3 stəkandan az çay insanlar üçün təhlükəsizdir. Dəmir səviyyəniz aşağı olsa da çay içməyi sevirsinizsə, əlavə ehtiyat tədbiri olaraq yeməklər arasında çay içə bilərsiniz. Bu sayədə yemək zamanı alınan dəmirin qarşısını almaq ehtimalı azalmış olar.

2. Təşviş pozuntusu, stress və narahatlığın artması və yuxu keyfiyyətinin azalması

Qara çaylar yaşıl və ağ növlərə nisbətən daha çox kofein ehtiva edir və çay nə qədər uzun müddət dəmlənərsə, kofein miqdarı bir o qədər yüksək olur. Bəzi insanlar digərlərinə nisbətən kofeinə daha həssas olsalar da, araşdırmalar göstərir ki, gündə 200 mq-dan aşağı olan dozalar bu mənfi təsirlərə səbəb olmur.

3. Baş ağrısı

Fasiləli kofein qəbulu müəyyən növ baş ağrılarını aradan qaldırmağa kömək edə bilər. Ancaq xroniki olaraq istifadə edildikdə, əks təsir göstərə bilər. Səbəbi bilinməyən xroniki baş ağrıları zamanı kofein qəbulunda ehtiyatlı olmaq lazımdır. Bu səbəblə çay və qəhvə kimi kofein tərkibli içkilər azaldıla və ya bir müddət dayandırıla və vəziyyətin yaxşılaşdığını yoxlayın.

4. Hamiləliyin ağırlaşmaları

Hamiləlik dövründə çay kimi kofeinli içkilərin yüksək istehlakı, aşağı düşmə və aşağı doğum çəkisi kimi fəsadların riskini artıra bilər.

Hamiləlik dövründə kofeinin təhlükələri haqqında məlumatlar hələ də tam olaraq müəyyən edilməmişdir. Bununla belə, hamiləlik dövründə gündəlik kofein qəbulunuzu 200 mq-dan aşağı saxlamaq faydalı bir tədbirdir.

Əgər hamiləsinizsə və kofein və ya bitki çayı qəbulunuzla bağlı narahatlıqlarınız varsa, həkiminizlə danışmalısınız.

5. Həzm sisteminə təsiri

Çay bağırsaq sağlamlığı üçün faydalı olsa da, onu acqarına içmək bəzi insanlarda ürəkbulanma və mədə yanmasına səbəb ola bilər. Çayın mümkün zərərlərindən xəbərdar olaraq, qəbulunuzu məhdudlaşdıra və pəhrizinizdə lazımi düzəlişlər edə bilərsiniz.

Mənbə: Medicalpark 

Tərcümə etdi: Gülay Qəribova



















Paylaş
Şərh əlavə et