Bu gün:

Bertha Morisot kimdir?


Fransız impressionist rəssam Bertha Morisot 1841-ci ildə Bourgetdə anadan olub. Ailə 1852-ci ildə Moriso hələ uşaq ikən Parisə köçdü. Burjua ailələrinin qızları əsasən sənət təhsili alırlar. Bu səbəbdən Bertha və bacıları Yves və Edma Joffroy-Alphonse Chocarn və Joseph Guichard ilə xüsusi təhsil aldılar.

İncəsənət fakültəsi tələbəsi olaraq Bertha və Edma, 1869-cu ilə qədər -Edma evlənib Cherbourga köçənə qədər birlikdə çalışdılar. Bacılar arasındakı məktublar, Bertanın aralarındakı məsafəyə görə peşmanlığı və Edmanın rəsmdən uzaqlaşdırılması ilə vurğulanan sevgi münasibətlərini nümayiş etdirir. Edma Bertanın davam edən işini ürəkdən dəstəklədi və ailələri həmişə yaxın qaldı.


 Moriso Manet və Monet kimi digər sənətçilərlə tanış oldu və dostluq etdi. 1861-ci ildə  məktəbinin görkəmli mənzərə rəssamı Jean-Baptiste-Camille Corot ilə tanış oldu. Koronun təsiri altında plein air (açıq havada) işləmə metodunu qəbul etdi. Qadın rəssam olduğu üçün kişi tənqidçilər Morisonun rəsmlərini zərifliyinə və yüngüllüyünə görə tez-tez “qadın cazibəsi” ilə dolu adlandırırdılar. 1890-cı ildə Moriseau dəftərində bir sənətçi kimi ciddi qəbul edilmək uğrunda apardığı mübarizədən yazdı: “düşünmürəm ki, qadına bərabər münasibət göstərən bir kişi var. Mən də onlar qədər dəyərliyəm.”


Texnika haqqında

Yüngül vuruşlar tənqidçilərin texnikalarını təsvir etmək üçün tez-tez “efleurer” felindən (yüngülcə vurmaq, təmizləmək) istifadə etmələrinə səbəb oldu. İlk illərində Moriso, digər impressionistlər kimi açıq havada rəsm çəkərək müşahidədə faktlar axtarırdı. Təxminən 1880 – ci ildə-o zaman Manet və Eva Gonzalez tərəfindən də sınaqdan keçirilmiş bir texnika-astarsız kətan üzərində rəsm çəkməyə başladı. 1888-89-cu illərdə vuruşlar qısa, sürətli vuruşlardan formatı təyin edən uzun, dolama vuruşlara çevrildi. Rəsmlərinin xarici kənarları tez-tez yarımçıq qalırdı. Bu da öz növbəsində kətanın parlamasına və spontanlıq hissini artırmasına imkan verdi. 1885-ci ildən sonra yağ çəkməyə başlamazdan əvvəl əsasən ilkin eskizlər çəkdi. Həm də yağ, suluboya və pastellə çalışdı və müxtəlif rəsm alətlərindən istifadə edərək eskiz çəkdi. Morizonun əsərləri demək olar ki, həmişə kiçik miqyasdadır.


Rəngdən istifadə edərək Moriso boşluq və dərinlik hissi yaradır. Rəng palitrası bir qədər məhdud olsa da, impressionist dostları onu “virtuoz rəngçi”hesab edirdilər. İstər təmiz ağ rəngdə istifadə olunsun, istərsə də digər rənglərlə qarışdırılsın, şəffaflıq hissi yaratmaq üçün tez-tez ağdan geniş istifadə olunurdu.

Mənbə: istanbulsanatevi


Tərcümə etdi: Aysu Əsədova

Paylaş
Şərh əlavə et