Gəmi ilk olaraq 1861-ci ildə tikilib və ilk adı Amazon olub. Gəminin ilk kapitanı Robert MakLellan ilk səyahətinə çıxdıqdan 9 gün sonra gözlənilmədən ölüb. Ardınca Con Parkerin komandanlığı ilə üzərkən balıqçı qayığı ilə toqquşub. Daha sonra La-Manş boğazında yenidən gəmi ilə toqquşub. 1867-ci ildə quruya çıxıb. Bütün bu uğursuz hadisələr gəminin lənətlənmiş kimi görünməsinə səbəb olub. 1868-ci ildə gəmi təmir edildikdən sonra adı Meri Selest olaraq dəyişdirilib və Amerika ilə Adriatik dənizi arasında ticarət üçün istifadə olunmağa başlayıb.
Dei Qrati gəmisinin heyəti 4 dekabr 1872-ci ildə günorta saat 13:00 radələrində uzaqda bir gəmi görüb. O zamanlar okean geniş və naməlum olduğundan (bu, indi də belədir), dənizçilər okeandan çox qorxurdular. Onların bir çoxu suya girməyə qorxduqları üçün üzməyi belə bilmirdilər. Bu səbəbdən okeanın ortasında başqa bir gəmi görünəndə onu qarşılayar və tək olmadıqları üçün sevinərdilər. Ancaq bu gəmidə qəribə bir şey var idi, sanki okeanda nəzarətsiz şəkildə sürünürdü. Dei Gratia kapitanı bu gəmiyə yaxınlaşmaq qərarına gəldi.
Meri Selesti görən dənizçilər birdən heyrətə gəldilər. Çünki gəminin içində bir nəfər də yox idi. Nəhəng okeanın ortasında sahibsiz gəmi yaxşı əlamət deyildi. Gəminin yelkənləri yerdən cırılıb və Mary Selest özbaşına Cəbəllütariq boğazına doğru sürüklənirdi. Amma bu tənha gəminin daxilindəki təsadüflər bununla bitmirdi. Çox qəribə idi ki, heç bir münaqişə, qəza əlaməti yox idi. Əkizlər bürcünün göyərtəsində 1 metr su olsa da, Mary Selest batmadı. Eyni zamanda, xilasedici qayıq və kompas da yox idi. Gəmidəki yük və ekipajın ləvazimatları yerində idi. Ona görə də pirat hücumu olsaydı, bütün mallar talan olardı.
Nəzəriyyədə ekipajın günlərlə kiçik xilasedici qayıqda sürükləndikdən sonra aclıq və susuzluq nəticəsində həyatını itirdikləri qəbul edilib. Meri Selestin arxasında tapılan qırıq ip parçası bu nəzəriyyəni qismən gücləndirir. Bu, Meri Selest hadisəsi ilə bağlı ən güclü və ən real nəzəriyyədir.
Mənbə: Onedio
Tərcümə etdi: Sona Osmanova