Bu gün:

Kranların tarixi


Konkurs və silindrik kranlar ən sadə bağlama kranlarından biridir. Onların dizaynı iki hissədən ibarət ola bilər - gövdə və fiş. Çində və qədim dünyanın digər ölkələrində istehlakçılara su vermək üçün bambuk gövdələrindən istifadə olunub.


Çox güman ki, axını idarə etmək üçün ustalar borunun eninə dəliyinə deşik olan daha kiçik diametrli bambuk parçasını daxil etməklə sadə silindrik klapan düzəldə biliblər. Nəzarət kranın girişini çevirməklə həyata keçirilib.

Tunc kranlar qədim Romada kütləvi istehsal edilən ilk qurğular olub. Bu kranların kimyəvi tərkibi bəşər tarixində 2000 il əvvəl hazırlanmış ilk dövlət standartlarından biri ilə tənzimlənib. Qədim Romada su təchizatı sistemlərinin ehtiyaclarını ödəmək üçün bir çox emalatxanalar minlərlə metr qurğuşun boruları və böyük miqdarda bürünc boru kəmərləri armaturlarının tədarükü, daşınması və yığılması üçün fəaliyyət göstərib. 

Roma kranları gövdədən, bəzi dizaynlarda dibdən və silindrik və ya konusvari tıxacdan ibarət olub. Fişin fırlanması baldırdakı çuxura daxil edilmiş uzun bir qolu ilə həyata keçirilib. Çubuğun dibində, gövdənin çıxıntısının daxil olduğu, mandrelə çəkiclə vurmaqla əldə edilən bir yiv düzəldilib.  XVII-XVII Iəsrlərdə elm və texnikanın inkişafı ilə məlum kran dizaynlarında bir çox təkmilləşdirmələr əlavə edilmişdir. 1698-ci ildə ingilis ixtiraçısı Tomas Saveri su basmış mədənlərdən suyu çıxarmaq üçün buxar nasosunu patentləşdirib. 1713-cü ildə maşınlardan birində işləyən Humphrey Potter adlı bir oğlan kranların müstəqil şəkildə necə işləməsini anlayıb, yeni kran növünü icad etdi. Bu ixtira iki möhkəmləndirici strukturun işini sinxronlaşdıran ilk nümunə idi. Yalnız 1715-ci ildə Newcomen sisteminin buxar mühərriklərində tam avtomatlaşdırılmış buxar-su paylama sistemi meydana çıxıb.

Mənbə: armtorg.ru

Tərcümə etdi: Səid Quliyev

Paylaş
Şərh əlavə et