Bu gün:

Hər liderin lüğətindən çıxarmalı olduğu 3 söz


Liderlərin istifadə etdiyi dil cəzalandırıcı olmamalıdır. Komandasını ilhamlandırmaq məqsədi daşıyan liderlər qəzəbli və mənfi dillə danışdıqları zaman istəmədən komandalarına zərər verə bilərlər. Bir lider olaraq sizin öz rolunuz yol açmaq və görmək istədiyiniz istiqaməti modelləşdirməkdir. Liderlər tez-tez atəşə hazır taktikalardan istifadə edirlər, lakin tez-tez sözlərində pis ifadələr işlədirlər. İstifadə etdikləri bəzi sözlər gizli tələlərdir. Xüsusilə, komandanız və müştəriləriniz arasında daha çox təsir əldə etmək üçün liderlik lüğətinizdən silməli olduğunuz üç söz:

1) "Niyə?"

Bəzi liderlər bəzən səbəbləri yöndəmsiz hiss etdirən sorğular yaradırlar.  Məsələn: "Niyə bu tapşırıq təqvimimizdə sarı rənglə qeyd olunub?"

"Niyə?" sualına yeganə məntiqli cavab “çünki” ilə başladığı üçün suala cavab verən şəxs düzgün cavabı tapmalıdır. Nəticə: “valideyn”ə gözlədikləri və həqiqətən, istədikləri cavabı vermək üçün valideyn-övlad dinamikası yaradılır və dürüst ünsiyyət dayandırılır.

Həll yolu “çünki” cavabı doğurmayan suallar verməkdir. “Nə?” əvəzinə və ya "Necə?" ifadələri görə bilərsiniz. Beləliklə, söhbətlər daha aydın şəkildə gedir. "Layihənizi yaxşı saxlamaq, yəni irəliləyiş üçün nə edə bilərik?" kimi. Beləliklə, suallar sizi istədiyiniz nəticəyə aparır.

2) "Amma"

“Amma” sözü özündən əvvəl gələn hər şeyi inkar etməyə xidmət edir və nitq yarışmasına səbəb olur. Budur bir nümunə: "İyul və avqust, həqiqətən, əla aylar idi, lakin sentyabra cəmi iki həftəmiz qalıb".

Problem ondadır ki, cümlənin ortasına “amma” əlavə edilməklə iyul və avqust aylarının möhtəşəm olub-olmaması və ya sentyabrın dəhşətli olub-olmayacağı ilə bağlı çaşqınlıq yaranır. Həll sadə söz mübadiləsi ilə mümkündür. "İyul və avqust ayları, həqiqətən, əla aylar idi və sentyabra iki həftəmiz qalıb". Cümlələrdən biri ruhlandırmaya yönəldilsə də, digəri işçiləri problemə salan növdür.

3) “-malı⁴" şəkilçisi

Bu söz günah və utancla doludur, çünki gələcəyə yönəlmiş deyil, geriyə doğru düşünməyə vadar edir. Bu, qarşı tərəfi pis hiss edir və incidir. Bu pis nəticədir, çünki yaxşı liderin əsas məqsədi liderlik etmək və ruhlandırmaqdır. “Bu hesabatda daha çox statistik məlumat verməli idiniz”  və ya “Bu materialları daha əvvəl sifariş etməli idiniz” kimi ifadələr ilham verməkdənsə, irəliləmənin qarşısını alır. Lider öz komandasını istədiyini istehsal etməkdən uzaqlaşdırır. "Mütləq" tələni düzəltmək üçün çarə gələcəkdə daha yaxşı nə edilə biləcəyinə diqqət yetirməkdir. Sonra istədiyiniz nəticə daha dəqiq olur. Lider kimi istədiyiniz hədəf artıq arxanızda olanda hara baxacağınızı bilmirsiniz. Ancaq gələcək diqqətinizi müsbət yöndə saxladığınız zaman komanda üzvləriniz tələb olunan tapşırığı daha asan izləyə və yerinə yetirə bilərlər. 

Bu üç sözü lüğətinizdən çıxarmaqla, iştirakın artdığını və şirkət mədəniyyətinizin formalaşdığını görəcəksiniz. Lider olaraq hər bir müştəriyə ən yaxşısını verə bilməsi üçün bütün komanda üzvlərinizi qəbul etmək və onları qarşılamaq vacibdir. Bu insanlar sizə dəstək vermədən əvvəl sizə güvənməlidirlər. Və bu sizdən və ünsiyyət tərzinizdən başlayır.

Mənbə: ceotudent.com 

Tərcümə etdi: Fidan Abdullayeva

Paylaş
Şərh əlavə et